Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης ποδηλάτου για την παράδοση εμπορευμάτων

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση πλήττει ήδη τις οικονομίες μας: ξοδεύει το 3% του ΑΕΠ se όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ. Η κινητικότητα των επιβατών προβλέπεται να αυξηθεί κατά 300-400%. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει μια τεράστια σύγκρουση για αστικό χώρο. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι στόλοι παράδοσης θα πρέπει να ανταγωνίζονται με τη μεταφορά επιβατών για την πρόσβαση στις οδικές υποδομές και χώρο στάθμευσης .Τα φορτηγά δεν χωράνε πια στις πόλεις και οι κυβερνήσεις τα απαγορεύουν όλο και περισσότερο από τα κέντρα των πόλεων. Στο Amsterdam (NL), Νυρεμβέργη (Γερμανία) και Zermatt (CH), γίνεται χρήση «οικολογικών-ζωνών» όπου μόνο οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων μπορούν να εισέλθουν σε ορισμένους τομείς.. Το Μιλάνο (IT), Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και η Στοκχόλμη (SE) έχουν βάλει διόδια στα μηχανοκίνητα οχήματα που πρέπει να πληρώσουν για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αστικά κέντρα.. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε την απαγόρευση όλων των οχημάτων που κινούνται με συμβατικά καύσιμα από τα κέντρα της πόλης από το 2050. Τα φορτηγά είναι ακριβά για να αγοραστούν και να συντηρηθούν και να λειτουργήσουν, ενώ τα ποδήλατα είναι φθηνά. Πρόσθετα έξοδα, όπως πρόστιμα για παράνομη στάθμευση ή τέλη κυκλοφορίας ή ασφάλιστρα δεν πληρώνονται από τα ποδήλατα. Στον Καναδά, για παράδειγμα, μόνο το 2006, τρεις μεγάλες εταιρείες ταχείας παράδοσης (FedEx, United Parcel Service και Purolator) δέχθηκαν 34.000 κλήσεις παράνομης στάθμευσης που ανέρχονται σε περίπου 1,5 εκατομμύρια δολάρια σε πρόστιμα.

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης ποδηλάτου για την παράδοση εμπορευμάτων

Είναι φτηνότερο: Τον Απρίλιο του 2012, μια εταιρεία διανομής του Cambridge (UK) παράδωσε 17.000 περιοδικά σε 430 σημεία σε 2 ημέρες. Κόστισε μόλις 800 λίρες, την χαμηλότερη τιμή από όλους τους μηχανοκίνητους ανταγωνιστές της.

Είναι αξιόπιστο. Η παράδοση αγαθών με το ποδήλατο είναι πολύ φιλική για το περιβάλλον, αλλά δεν είναι αυτό πραγματικά που έκανε μεγάλες εταιρείες όπως η TNT, KMPG, Ernst and Young, Phillips, Fed-EX να έχουν ήδη ξεκινήσει την ενσωμάτωση του ποδηλάτου στην αλυσίδα διανομής, αλλά επειδή είναι αξιόπιστη.

Ταιριάζει με τις τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το 2014 υπολογίζονται οι πωλήσεις μέσω E-Commerce να αυξηθούν κατά 90%. Ο γίγαντας της λιανικής FNAC, θεωρεί το μέσο μέγεθος συσκευασίας για τις παραγγελίες μέσω internet περίπου 500 γραμμάρια. Αυτό κάνει το ποδήλατο την ιδανική λύση για την παράδοση στο τελευταίο χιλιόμετρο.


ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
  • Μια εταιρεία ταχύ-μεταφορών στο Cambridge (UK), έχει ταχύτητα 14,4 km / h, κατά μέσο όρο, όταν η μέση ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 18 χλμ/ώρα στις ευρωπαϊκές πόλεις.

  • Το 25% του συνόλου των αστικών αγαθών θα μπορούσε να παραδοθεί με ποδήλατα. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στην πραγματικότητα στο 50%, όταν μιλάμε για ελαφρά φορτηγά.

  • Η γαλλική εταιρεία, La Petite Reine διακινεί πάνω από ένα εκατομμύριο πακέτα ετησίως με 60 ποδήλατα φορτίου σε όλη τη Γαλλία, σε μεγάλες πόλεις όπως η Λυών, Μπορντό ή το Παρίσι. Ευκαιριακά χρησιμοποιούνται ποδήλατα από εταιρείες διανομής που μπορούν να μεταφέρουν πραγματικά ωφέλιμο φορτίο άνω των 250 kg που μεταφέρουν τα πάντα μέχρι και κατεψυγμένα προϊόντα.