Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

Το πιο δύσκολο, δαπανηρό, χρονοβόρο χιλιόμετρο μιας παράδοσης.

H διαχείριση του εφοδιαστικής αλυσίδας στο τελευταίο χιλιόμετρο ή όπως αποκαλείται "last mile logistics", εξετάζει τι συμβαίνει σε μια παράδοση ενός φορτίου κατά το τελευταίο χιλιόμετρο μέχρι  τον προορισμό του. Το τελευταίο χιλιόμετρο στην εφοδιαστική αλυσίδα τείνει να είναι το πιο δύσκολο, δαπανηρό και χρονοβόρο μέρος της παράδοσης .
Προηγούμενες μελέτες σε άλλες πόλεις έχουν δείξει ότι ένα φορτηγό μεσαίου μεγέθους κινητήρα πετρελαίου με μέσο ωφέλιμο φορτίο παράγει 0,43 χιλιόγραμμα CO2 για κάθε μίλι που κυκλοφορεί. Για κάθε μίλι που ένα φορτηγό αντικαθίσταται από ένα εναλλακτικό όχημα, όπως ένα ποδήλατο φορτίου, θα υπάρχει η εξοικονόμηση ισοδύναμου άνθρακα. Άλλα παραδείγματα αποδεικνύουν ότι χρησιμοποιώντας ένα εναλλακτικό μοντέλο διανομής, όπως σημεία διανομής, μπορεί να επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση από την άποψη του κόστους, μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και του θορύβου και μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Μια τέτοια έρευνα για εναλλακτικά μοντέλα παράδοσης πραγματοποιείται στην Κάρντιφ και σε άλλες πόλεις σε όλη την Ουαλία , Newport και Swansea.

Δείτε σχετικό βίντεο από την έρευνα αυτή εδώ